دنیای مجازی...

مباحث آموزشی در حوزه فناوری اطلاعات

دنیای مجازی...

مباحث آموزشی در حوزه فناوری اطلاعات

مباحث آموزشی در حوزه فناوری اطلاعات

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

با 10 قابلیت جدید "ویندوز 10" مایکروسافت آشا شوید!


 نوبتی هم که باشد بعد از مدت‌ها نوبت عرض‌اندام کردن غول نرم‌افزاری دنیا و روشن کردن استراتژی ردموندی ها برای سیستم‌عامل جدید است. مایکروسافت در سانفرانسیسکو همایشی تقریباً خصوصی با بعضی از شرکای سخت‌افزاری و عده‌ای از اهالی رسانه داشته که در طول این همایش اقدام به معرفی نام و بعضی از ویژگی‌های جدید سیستم‌عامل ویندوز کرد...

6مورد از بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری آنلاین

حتی فکر کردن به اینکه شما در یک اتفاق تمام اطلاعات خود را از دست بدهید نیز ناگوار خواهد بود، به خصوص اگر شما از این اطلاعات پشتیبانی نیز تهیه نکرده باشید، در این جا اهمیت تکنولوژی ذخیره سازی ابری معلوم می‌شود.

فضای ابری در واقع یک سرویس ارائه فضای ذخیره‌سازی به کاربران است تا بتوانند اطلاعات خود را بر بستر اینترنت ذخیره‌سازی کنند تا هم خیالشان از بابت خراب شدن حافظه و از بین رفتن اطلاعات‌شان راحت شود و هم این که بتوانند از هز کجا و به وسیله گجت‌های مختلف به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

در این تکنولوژی شما صد در صد از سلامتی داده های خود اطمینان خواهید داشت و داده‌های موبایل که قبلا جزو ناامن‌ترین‌ها به شمار می‌رفتند، اکنون با تمرکز ذخیره‌سازی ابری بر روی آنها می‌توانند از ایمنی و پشتیبانی مطمئنی برخوردار باشند. در این مقاله ۵ تا از بهترین سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری را معرفی خواهیم کرد.


5 وبسایت مفیدی که بدرد شما هم میخورد!



در این بخش نیز با وب سایت های جالبی آشنا میشوید ، سایتهایی که ارزش دیدن را دارند ... سعی کنید تا وبسایتهای مفید را به دوستانتان هم معرفی کنید!

این روزها هر کسی درایو USB خود را همه جا همراه دارد که بر روی آن مقدار زیادی فضای آزاد وجود دارد. شما می‌توانید از این حافظه‌های فلش USB خود استفاده مفیدتری بکنید و نرم‌افزار‌های کاربردی و قابل حملی را بر روی آن‌ نگهداری کنید. در ادامه قصد دارد ۱۵ نرم‌افزار قابل حمل و بدرد بخور را برای کاربران ویندوز معرفی کند....

تمام دلایلی که باعث می شوند ویندوز هنگ کند!

صفحات آبی، مشکلات هنگام بوت و فریز شدن برنامه‌ها از جمله رایج‌ترین مشکلاتی به شمار می‌رود که در سیستم‌عامل ویندوز مشاهده می‌شود و تنها راه خلاصی از آنها نیز راه‌اندازی مجدد رایانه است....

آموزش پسورد گذاشتن روی فلش

یکی از قابلیت هایی که ویندوز 7 ارائه داده است BitLocker To Go است این قابلیت بسیار کارامد بوده و با استفاده از آن اطلاعاتی را که در ابزار قابل حمل مانند فلش و هارد درایو ذخیره کنید بدون استفاده از هیچ نرم افزاری رمز گذاری کنید در این آموزش نحوه پسورد گذاشتن روی فلش و مدیریت آن را خواهید آموخت.

تصاویری زیبا و باور نکردنی از سیگنال های WIFI!

آیا تا بحال فکر کرده اید اگر سیگنال های WiFi به چشم دیده می شدند، چه شکلی بودند؟ شاید دیدن آنها برای خیلی ها جالب باشد!

به نقل از هنرمندی به نام Luis Hernan با کمک گرفتن از سیگنال های الکترومغناطیسی مانند WiFi تصاویری بسیار زیبا خلق کرده است.

Luis Hernan از برنامه ای که سیگنال های  وای فای را به نور هایی متشکل از 5 رنگ تبدیل می کند، استفاده کرده و با عکس گرفتن توسط گوشی همراه خود از دریافت و ارسال اطلاعات از طریق وای فای، عکس هایی جالب و دیدنی را خلق کرده که تماشای آنها خالی از لطف نیست.